פעילויות לפתיחת שנת הלימודים

הפעלות חזרה ללימודים בבתי ספר

חזרה ללימודים היא מאורע לא פחות חשוב מאשר סיום שנה. חברת הולה הופ מציעה מגוון פעילויות לפתיחת שנה לבתי ספר, בדגש על הערכים שתרצו לשלב בכל פעילות: ניתן לשלב בין מספר פעילויות ביום / ערב גיבוש נתון, או לבחור בפעילות אחת עיקרית.
משחקי גיבוש לילדי החינוך

פעילויות פתיחת שנה לגיבוש כיתה

גיבוש לתלמידי הכיתה מתקיים באמצעות משחקים מקוריים שלנו, העוסקים בסיטואציות יומיומיות – תקשורת בין אישית וקבוצתית, שיתוף פעולה, חיזוק הקשר החברתי בין הילדים ובני הנוער ועוד. כל זאת מתבצע ללא תחרותיות, תוך הקפדה על יצירת עניין לכל המשתתפים. פעילויות גיבוש כיתה לתחילת שנה מתאימות בעיקר לכיתות א' עד ז', והן נעשות בדגש על פעילות בתנועה, בלי לפסוח על זמן האיכות של ההורים עם הילדים.

פעילויות פתיחת שנה לגיבוש שכבה

באותו פורמט לגיבוש כיתה, ניתן לקיים גם פעילויות חזרה ללימודים לגיבוש שכבתי. הדגש הוא על תוכן ערכי המועבר לתלמידים באמצעות מגוון משחקים ופעילויות ODT – תקשורת והקשבה בין חברי השכבה, ללמוד כיצד לשתף פעולה, חיזוק הקשרים החברתיים, התמודדות עם לחץ חברתי ועוד. ניתן לקיים גיבוש שכבתי במתחם בית הספר או מחוצה לו, בשעות הנוחות לכם.

פעילויות חזרה ללימודים להורים וילדים

תחילת שנה בבית הספר היא הזדמנות מצוינת לקצת זמן איכות בין הורים וילדים. במסגרת הפעלות בבית הספר ניתן לחלק את הפעילויות המשפחתיות לשלוש אפשרויות לבחירה – פעילות הורים וילדים יחד, פעילות אבות ובנים וכן פעילות אימהות ובנות. אנו מגיעים אליכם לכל מקום שתבחרו, עם יותר מ-70 משחקים מקוריים ומגבשים פרי יצירתנו. מובטחת לכם חוויה משפחתית מגבשת ומהנה, לחיזוק הקשר בין ההורים והילדים.

פעילות בית ספרית לפתיחת שנת הלימודים

רוצים ללכת על הכול ובגדול? אין בעיה. צוות הולה הופ יגיע אליכם מוכן ומזומן, ויעשה לכם פתיחת שנה מושקעת עם מגוון פעילויות לכלל בית הספר. עם המשחקים המאתגרים שלנו, אין צ'אנס שהילדים יגידו "משעמם לי" – משחקי חשיבה ואסטרטגיה, משחקי ספורט ותנועה, משחקי ילדות (של היום ושל פעם); וכל זאת תוך שילוב הערכים החינוכיים הרצויים. הפעילויות מתאימות לבתי ספר יסודיים, לחטיבות הביניים ולבתי ספר תיכוניים.

פעילות תחילת שנה לגיבוש מועצת תלמידים

גיבוש מועצת תלמידים מאפשר ל"קודקודי" המועצה לצאת מהשגרה הרגילה, ולהתנסות בשלל מצבים מוכרים וחדשים. באמצעות משחק והנאה, נלמדים ונספגים ערכים תוך כדי הפעילויות השונות לתחילת השנה – יצירת חוויה משמעותית, מנהיגות ודוגמה אישית, סוגים של השפעה חברתית, תהליכי קבלת החלטות, הזדהות ושייכות, הובלת יוזמות בבית הספר וכל מה שרלוונטי לתלמידים בני ימינו.

גיבוש צוות מורים לתחילת שנת הלימודים

רגע לפני שנכנסים לקדחתנות של שנת לימודים מלאה ועמוסה, קחו לעצמכם אוויר וקבלו הזדמנות לגיבוש מהנה וערכי של צוות המורים. ניתן לקיים יום גיבוש למורים בשטח בית הספר או בכל מקום אחר לבחירתכם. פעילויות ומשחקים יטמיעו בכל משתתף כיצד לעבוד יחד בצורה יעילה יותר, סוגים שונים של תקשורת בין אישית ובין קבוצתית, התמודדות עם אתגר וכישלון והכי חשוב – הזרמת אנרגיה חדשה לחדר המורים. כבר בחרתם את הפעילויות הרצויות לתחילת השנה? רוצים סיוע בבחירת הפעילויות השונות? צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם >>>
פעילות ODT לגיבוש הכיתה

פעילויות נוספות עם הולה הופ: