יום כיף לנשים

מגיע לכן ליהנות, לשכוח משגרת היומיום ולקבל זריקת מרץ חיונית.

חברת הולה הופ מציעה יום כיף לנשים בלבד, במסגרת פרטית או ארגונית כחלק מיום גיבוש לעובדים. בואו ליהנות מיום או ערב גיבוש, בשילוב תכנים במגוון נושאים: מנהיגות, העצמה נשית, מודעות אישית וקבוצתית ועוד.

בנוסף ניתן לארגן גם יום גיבוש לצוותי מורות בלבד, בשטח בית הספר או בכל מקום אחר אחר לבחירתכן. מעוניינות ביום כיף לנשים דתיות? אנחנו נדאג לכל.

ניתן להזמין ימי גיבוש וכיף לנשים לאורך כל השנה ולכל מטרה. דברו איתנו >>>

יום כיף ליום האישה

יום האישה הבינלאומי מצוין במדינות רבות בעולם, ובהן ישראל. יום זה מוקדש לבחינת השתלבותן של נשים בכלכלה, בפוליטיקה ובחברה, לצד ציון הישגיהן בתחומים אלה ואחרים.

בואו ליהנות מיום גיבוש מהנה במיוחד ליום האישה – יש לנו מגוון פעילויות להציע לכן. אתן מוזמנות לבלות איתנו שעה וחצי עד 5 שעות, במספר מתחמים מעניינים לפי נושאים:

פעילות מאתגרת ליום האישה

  • מנהיגות, העצמה ומודעות אישית וקבוצתית
  • סדנאות מוזיקה
  • סדנאות הולה הופ
  • ציורי מנדלות
  • פסיכודרמה
  • מופע העצמה מרגש ומיוחד לנשים
  • קייטרינג שטח איכותי
  • ועוד

במקביל ניתן לבחור ולהתאים מגוון חבילות באפשרויות משתנות, בהתאם לזמן העומד לרשותכן – החל מפעילות מגבשת קצרה של שעה וחצי, ועד חצי יום של פעילות אשר תותאם למטרותיכן.

אאוטדור ליום האישה

נשים ממליצות עלינו – יום גיבוש חווייתי לנשים

חברת הולה הופ הפקות, בניהולו של אופיר, ליוותה אותנו בבנייה ובהובלה בשטח של פעילויות מגוונות ומאתגרות עבור המשתתפות. אופיר הפגין הקשבה והפנמה של מטרות הפעילות. נעזרנו בניסיונו רב השנים על מנת לעצב את המשימות של הצוותים.

בנוסף, אופיר שיתף פעולה באופן מלא עם המנחות שנבחרו על ידנו. ביום האירוע, אופיר הקים את כל מוקדי הפעילות, כולל כל העזרים שנדרשו. במהלך עבודת הצוותים הוא ליווה את המנחות וסייע להן. אני ממליצה בחום על חברת הולה הופ הפקות לכל אירוע / הפעלה של קבוצות וצוותים.

רוני שרר-אלדר, יועצת ראש המועצה לקידום מעמד האישה

אופיר יקר
תודה רבה על יום פעילות מהנה ומעצים למשתתפות התוכנית. האווירה הייתה טובה מאוד ואפשרה לנשים לעשות פעולות שאינן רגילות אליהן בשגרה.

הנשים נהנו מאוד מההפעלות המגוונות, ובו זמנית קיבלו ממך ערך מוסף גבוה להתבוננות פנימית. תודה רבה על ההשקעה, המחשבה וההפעלה המותאמת למטרות התכנית "מסיכון לסיכוי" של העמותה לקידום החינוך.

הדס אוריאלי, העמותה לקידום החינוך בת"א יפו

יום גיבוש חוויתי – פעילות מהנה ומשמעותית לנשים

פעילויות שטח – ODT היא טכניקה קבוצתית, המיועדת לפיתוח כישורים שונים כגון מנהיגות ואחריות. כל זאת באמצעות היכולת לסמוך אחת על השנייה והיכולת לשתף פעולה. סדנאות ODT מתבצעות דרך משחקים ואתגרים שונים ברמת היחיד וברמת הקבוצה. באתגרים אלו נחשפות המשתתפות לאירועים שונים מחיי היומיום שלהן והיכולת לצאת מאזור הנוחות, דבר הממקד את השינויים שניתן להביא לחיינו.

מופע שירה – מופע שירה מרגש הרקום כסיפור העצמתה ולידתה מחדש של אישה. שירים מקוריים יחד עם שירים מוכרים ואהובים, נרקמים כחוט השני וחושפים בפני המשתתפות סיפור חיים אנושי, אמיתי ומלא אהבה.

פסיכודרמה – שיטת טיפול אשר דוגלת לא רק בדיבור אלא גם בעשייה. דרך משחקי תפקידים וטכניקות שונות מעולם הבמה, נחשף העולם הפנימי-רגשי של המשתתפת, והיא מסוגלת לראות בבהירות את דפוסי הפעולה על פיהם היא פועלת ואת הדרמה הפנימית אותה היא חיה. בצורה כזו כל משתתפת מסוגלת לסקור אפשרויות שונות לשבירת הדפוסים הנ"ל, וניצול מגוון וטוב יותר של משאביה.

אוכל טוב – נשמח להציע לכן ארוחה מוגשת בקייטרינג. אנו עובדים עם חברת טומבה היי, המספקת אוכל איכותי בהגשה יפה. מובטח לכן קייטרינג באיכות מעולה ובמחירים טובים. לחילופין אנו מציעים גם סדנאות בישול (בשטח או במקום סגור), שיאפשרו לכן להכין את הארוחה כחלק מיום הגיבוש.

יום כיף לנשים דתיות

במסגרת הפעילויות שלנו למגזר הדתי, אנו מציעים גם ימי גיבוש וכיף לנשים דתיות. התכנים שלנו מותאמים במיוחד לצרכים שלכן, לכל אירוע ומטרה: משחקי חשיבה, אתגר ואסטרטגיה; משחקי קופסה ענקיים, שירה ופסיכודרמה, פעילויות ODT ושלל אפשרויות נוספות ומקוריות, פרי יצירתנו.

הנחיית הפעילות

ניתן לקיים את הפעילות בשתי דרכים – הן על ידי מנחות/מנחים שלנו, או באמצעות מנחות שלכן שאנו נכשיר.

פעילות המועברת על ידי מנחות מטעמכן – ניתן להעביר את הפעילות על ידי המנחות שלכן, אשר יקבלו תדריך מקצועי בנושא ODT, וטכניקות להובלת שיחת-עיבוד בסוף כל משחק משימתי. התדריך יתקיים באחד הימים בשבוע שלפני הפעילות.

פעילות המועברת על ידי הולה הופ – המנחים/מנחות שלנו בעלי ניסיון רב בהנחיית קבוצות. המנחות יהיו בקיאות בתוכן שאתן רוצות להעביר ומחוברות למטרות היום.


קחו פסק זמן משגרת החיים ובואו ליהנות איתנו. אנחנו לרשותכן >>>

נושאים מעניינים נוספים באתר של הולה הופ