פעילויות גיבוש כיתה א'

פעילות גיבוש לכיתה א' חשובה מאוד הן כפעילות לפתיחת, במהלך או מסיבת סוף שנה.

מחפשים פעילות גיבוש איכותית לכיתה א'?

הפעילות שלנו עוסקת בפן החברתי. אנו ממציאים את המשחקים בהתאם לערכים שאנו רוצים להנכיח.
הילדים שעד לא מזמן היו בגן, נכנסו לבית הספר, שזה שינוי מאוד מהותי עבורם וכבר בכיתה אלף, בשונה למה שקורה בגן, הדינמיקה החברתית ביניהם מתחילה לקבל משמעות.

פעילות מגבשת לכיתה א' חשובה מאוד ותורמת להוואי הכיתה. כחלק מהגיבוש הכיתתי, כל משתתף חווה את המיומנות החברתית שלו באופן אישי ואל מול שאר התלמידים כאשר המשחקים שלנו, משמשים ככלי למה שקורה בקבוצה.

פעילות הורים וילדים לכיתה א ונעלה
פעילות ODT הורים וילדים לכיתה א ומעלה
הפעלה לתחילת או סיום שנה במשחקי ODT בהדרכת ההורים
יום הולדת משפחתי ODT
מגוון אפשרויות למשחקי חברה הורים וילדים
משחקי חברה הורים וילדים
משחקי חברה לגיבוש הכיתה
פעילות מגבשת לכיתה

פעילות גיבוש לכיתה א' – הייחודיות שלנו

ערכנו כבר מאות אירועים של פעילות לכיתה א'. יש מספר אפשרויות לעריכת גיבוש כיתה, אם זה בזמן הלימודים בבית הספר או כזמן איכות בשעות אחר הצהרים.

מוזמנים לשאול אותנו על גיבוש כיתה בעזרת ההורים.
חיסכון בעלות וחלוקת הילדים לקבוצות קטנות. כל הפרטים כאן.

בפעילות בשעות אחר הצהרים, אנו אוהבים לשלב את ההורים בחלק מהפעילות, דבר התורם מאוד לזמן איכות של כל הורה עם הילד שלו וכן תורם להוואי החברתי בין ההורים ומאפשר הכירות של מעבר למה שרגילים ומכין אתכם לשנים הקרובות שתהיו יחד.
אנחנו משתמשים בטכניקת האאוטדור, ODT, שמטרתה עידוד לערכים חברתיים, שיתוף פעולה, חברות, הקשבה, עבודת צוות ועוד.

יתרונות של הפעילות שלנו:

  • הקשר החברתי בכיתה – פעילות נושאת ערכים לדינאמיקה הנוצרת בין המשתתפים, במישור האישי של כל אחד מהמשתתפים ובשיתוף פעולה הקבוצתי וזאת, ללא תחרות.
  • תוכן משמעותי – הפעילות שלנו מכוונת לערכים חברתיים וזאת על ידי מגוון של משחקי אסטרטגיה מקוריים שפיתחנו עם השנים ומאפשרים עבודת צוות בין המשתתפים להצלחה הקבוצתית במשחקי המשימות שלנו.
  • זמן איכות עם הילדים – הזדמנות נהדרת להעמיק את הקשר בין ההורים. יש לכם כמה שנים יחד והפעילות שלנו מאפשרת את ההכירות ממקום אחר.
  • פעילות גיבוש לכיתה א' בתחילת, במהלך או סוף שנה – פעילות גיבוש כיתה א' חשובה מאוד בכל ימי השנה, כשהמטרה לגבש את הכיתה ולפתוח ערוצי תקשורת שהפירות שלהם יורגשו במהלך השנה.

פעילות מגבשת לכיתה א', עם ההורים או רק הילדים?

אנחנו ממליצים לשלב את ההורים בחלק מהפעילות וזאת כדי לאפשר להם לחוות את זמן האיכות עם הילדים ובמיוחד לסייע בהיכרות 'מחוץ לקופסא' עם שאר ההורים בכיתה וזאת על ידי משחקים משותפים וזמן להיכרות בזמן שהילדים ממשיכים במשחק.

מה בתוכנית?
מתחילים במשחק עם כל הילדים יחד, ממשיכים בפעילות הורים וילדים והחלק המרכזי של הפעילות, מתחלקים לקבוצות ומשחקים במגוון המשחקים שלנו.

אופן ההדרכה
ניתן להעביר את ההדרכה בתשי שיטות: באמצעות מדריכי הולה הופ, או על ידי הדרכת ההורים.

פעילות לכיתה א', חשובה כפעילות פנאי והנאה אך מקיימת גם מקום להתבטא עבור כל ילד. אנו עובדים בחלוקה לקבוצות קטנות וזאת כדי לאפשר לכל אחד להשפיע על מהלך המשחק וליצור קצב משחק מהיר ודינאמי הרותם את כל הילדים לביצוע משימות קבוצתיות.

בכל שיחה עם ועד הכיתה, אנו משתפים את שתי האפשרויות ומתאימים לכם את אופי הפעיות לפי המטרות והתקציב שלכם.