ODT – ארגז כלים

ODT ארגז כלים, הנעת עובדים

למה כל כך חשוב לצאת לפעילויות ODT ובאיזו חברה כדאי לבחור

בחיי היומיום, עובדים רבים במשרד, נאלצים להסתיר את הבעיות שלהם ונמנעים מלהציג את עצמם, את הרעיונות, הבעיות, או את התוכניות שלהם. אחרים נחבאים אל הכלים וסובלים מחרדות ולחץ הפוגעים בעבודתם וסביבתם.
במסגרת הסדנאות שלנו, המשתתפים ילמדו כיצד לנהל את עצמם, לשתף מידע עם הסביבה הקרובה אליהם, עמיתים ומנהלים כאחד.

כשאתם מחפשים חברה המציעה פעילות ODT, חשוב שתוודאו אילו משחקי משימות הם עורכים חשוב לשמור על מקוריות על מנת לא לחזור על תכנים שכבר התנסתם בהם.

מושגי יסוד ODT ארגז כלים לשיפור וייעול העבודה של קבוצה
ODT ארגז כלים לשיפור וייעול העבודה של קבוצה

הייחודיות שלנו מתבטאת במשחקים היצירתיים שלנו

כל חברה העורכת ימי גיבוש ODT, מציעה תוכן איכותי.
הייחודיות שלנו, אנו ממציאים ומייצרים את המשחקים.
אנו יוצרים מרחב של חדשנות, אתגרים אחרים וחדשים המשאירים טעם של עוד.

הנושאים השכיחים שאנו עובדים איתם

  • שיפור וייעול עבודת הצוות.
  • הכרה בבעיות היומיום אצל כל עובד.
  • יצירת מצבים המשחזרים את חיי היומיום במשרד.
  • ניהול קונפליקטים ויצירת פתרונות על ידי המשתתפים.
  • חזרה למשרד ממקום מגובש יותר.
  • סגנונות תקשורת.
  • למידה חווייתית דרך משחק משימה.
  • הכירות מעמיקה בין העובדים.
  • הכרת החוזקות וכישורים אישיים.

יציאה אל סדנאות לעובדים מאפשרת תרגול במשחקי משימות, שחזור של סיטואציות מחיי ביומיום בעבודה.
במהלך יום גיבוש לעובדים, מירב תשומת הלב ניתנת לתקשורת שבין העובדים.
יצירת סיטואציות המשחזרות רגעים מתוך העבודה יחד במשרד שבו חברי הצוות לוקחים על עצמם משימות בעלי חשיבה משותפת לפיתרון בעייה, תוך עמידה בלוח הזמנים ובהמשך, עריכת שיחת משוב קבוצתית לעיבוד החוויות שעלו במשחק המשימה, במעבר על הוראות המשימה, קשיים והצלחות שעלו במהלכה ועוד.
יצירת סימולציות המאפשרת שחזור אירועים מחיי היומיום במשרד. הצוותים חווים באופן חווייתי, מיומנויות שונות של עבודת צוות, כגון תקשורת ותיאום בין אישי, בסביבה המחקה משימות צוותיות.

ODT – ארגז כלים

שיפור בעבודת הצוות

  • עבודת צוות – ניהול אישי לצד ניהול הקבוצה.
  • תקשורת קבוצתית – משחקי משימות לשיפור התקשורת בצוות.
  • סגנונות תקשורת – זיהוי סגנון התקשורת שלי ושל חברי לצוות.
  • הגדרת תפקידים – הכרה וזיהוי הגדרת התפקידים בארגון לצד מטרות ויעדי החברה.
  • תוכנית עבודה – בניית תוכניות עבודה תוך שיפור והתייעלות צוות העובדים.
  • כישורי חיים – הכרה בחזקות שלי כעובד והכרה בחזקותם של העמיתים.

גישור ופיתוח יחסים בינאישיים

  • תקשורת בינאישית – הכרה בתקשורת היומיומית וכלים לשיפור.
  • יצירת מוטיבציה – ארגז כלים, ותובנות לניהול ורתימה לעבודת צוות.
  • אסרטביות בעבודה – כיצד להביא את הרעיונות למימוש תוך שמירה על היחסים.
  • התמודדות עם קשיים – כלים להתמודדות עם לחץ ושחיקה בחיי היומיום.
  • חשיבה מחוץ לקופסא – חשיבה יצירתית המובילה לפתרונות בדגש על WIN WIN.
  • העברת משוב – למידת שפה לא שיפוטית, המאפשרת למידה בינאישית.

בניית תוכניות עבודה

  • חשיבות תיק נהלים – שיפור וייעול בין הצוותים.
  • הגדרת תפקידים – הגדרת התפקידים בארגון, מול מטרות ויעדים.
  • עמידה מול קהל – מיומנות בעמידה מול אחרים, העברת מסרים ורתימה.
  • ניהול קונפליקטים – ללמוד לנהל קונפליקטים תוך שמירה על יחסים.
  • ניהול ישיבות – שפת התקשורת, הקשבה ורעיונות לשיפור ללא שיפוטיות.
  • אסרטביות בעבודה – מה הם הכלים להנעת העובדים ורתימה להנעה לפעולה.

עוד באתר של הולה הופ: