חזקות וערכים

בפעילויות שאנו מעבירים בקרב בני נוער, ניתן לזהות את המנהיגות הצעירה, לרתום ולעודד נערים שטרם גילו את הפוטנציאל שלהם להנהיג את חבריהם וזאת על ידי משחקי משימות שבכל אחד מהן נדרשות חזקות המבטאות את היכולות שלהם להפגין את כישוריהם.

מנהיגות נוער

לכל אחד מאיתנו, חזקות מובילות. החזקות שלנו הן הכשרונות איתן נולדנו.

להרבה אנשים, החזקות אינן ברורות ורק לאחר שנים, אנו מצליחים להבין במה באמת אנו טובים ולמה אנו מסוגלים.

בפעילויות שלנו בהולה הופ, אנו נותנים את הבמה לחשוף את היכולות של המשתתפים ולהשפיע על מהלך המשימות.

לכל נער מתבגר, יכולת ופוטנציאל מנהיגות שניתן לטפח.

  • יכולת לקבל החלטות
  • אומץ
  • אנושיות
  • לשמש דוגמא אישית
  • יחסי אנוש טובים
  • הגינות
  • דבקות במטרה
  • סמכותיות
  • תפקוד במצבי לחץ
  • אנושיות
  • אכפתיות
  • חוכמה
  • כושר ארגון וניהול
  • יכולת להתפשר
  • כושר שכנוע
  • חריצות

פעילות עומק ושיחות משוב

בפעילויות שאנו מעבירים בקרב בני נוער, ניתן לזהות את המנהיגות הצעירה, לרתום ולעודד נערים שטרם גילו את הפוטנציאל שלהם להנהיג את חבריהם וזאת על ידי משחקי משימות שבכל אחד מהן נדרשות חזקות המבטאות את היכולות שלהם להפגין את כישוריהם.

בחלק מהפעילויות, אנו משלבים שיחות משוב. אנו מכנים אותן, שיחות עיבוד.

במהלך משחקי המשימה, באים לידי יחסי אינטרקציה אישית וקבוצתית.

אינטרקציה אישית

כמה אני רוצה להשפיע על מהלך המשחק?

האם יש ביכולתי לרתום אחרי ולשכנע את חברי למשחק בפתרונות יצירתיים שאני חושב עליהם?

האם אני מאמין שאני יכול לחולל שינוי?

האם חברי למשחק המשימה יענו לרעיונות שאעלה?

אינטרקציה קבוצתית

כיצד נבחר מנהיג לקבוצה?

האם המנהיג שלקח על עצמו את הובלת משחק המשימה התנדב או שהקבוצה בחרה בו?

כיצד הקבוצה מגיבה ליכולת ההובלה של המנהיג?

כיצד תנהג הקבוצה במידה ויש צורך בהחלפת המנהיג תוך כדי משחק המשימה?

20161025_101744
20131107_123007
20131031_111600
img_1835
20161104_170452
img-20150703-wa0009